Wegwijzer uitzendkracht

Je vindt het belangrijk om jouw uitzendkrachten het belang van Duurzame Inzetbaarheid (DI) mee te geven. Op verschillende manieren kun je hier invulling aan geven. Eén van de belangrijkste manieren is in gesprek gaan met oprechte belangstelling en aandacht. We hebben een aantal hulpmiddelen die je kunt gebruiken als leidraad in een dergelijk gesprek.

Ook bieden we een aantal trainingen aan die je kunnen helpen om je gesprekstechnieken te verbeteren.

Hulpmiddelen

  • Duurzame Inzetbaarheidsscan (DIS) - Het gezamenlijk invullen van de DIS geeft jou en de uitzendkracht de mogelijkheid om te bespreken op welk thema de uitzendkracht nog verbetering zou willen zien
     
  • Wat doe ik al aan DI - Met dit format kun je met een uitzendkracht in gesprek over wat er op dat moment al speelt, waar al actie op ondernomen is. Ook kun je dit format gebruiken om doelen te stellen, welk cijfer geeft een uitzendkracht nu op de pijlers en welk cijfer zou het in de toekomst moeten worden en welke acties zijn daarvoor nodig.
     
  • Mijn drijfveren en dromen - Deze oefening kan een uitzendkracht helpen als hij/zij niet goed weet waar hij/zij energie door krijgt. Wat een (volgende) baan moet bieden om die energie wel te krijgen.

Trainingen

In de kalender vind je onderstaande trainingen. De trainingen zijn gericht op het versterken van de eigen regie van de medewerker. Bij de trainingen vind je meer informatie en de data waarop ze gegeven worden.

  • Financiële problemen bespreekbaar maken
  • In gesprek met je uitzendkracht
  • Versterken van eigen regie op duurzame inzetbaarheid van uitzendkrachten
  • Gedragsverandering

Kalender

Doorzaam congres | Het belang van eigen regie

24 september 202113:00
Doorzaam congres - Het belang van eigen regie. We hebben een interessant en leuk programma voor je met inspirerende sprekers die het belang van eigen regie verhelderen.
Lees meer

Gedragsverandering

28 september 202113:00
De arbeidsmarkt is op dit moment volop in beweging en voor veel uitzendkrachten onzeker. Werk verandert, werk verdwijnt en er komt nieuw werk bij.
Lees meer

In gesprek met je uitzendkracht

29 september 202109:30
Het vergroten van het zelfvertrouwen en werkplezier van je uitzendkrachten. Hoe? Door je eigen persoonlijke interventies in het gesprek!
Lees meer

Versterken van eigen regie op duurzame inzetbaarheid van uitzendkrachten

30 september 202109:00
Hoe kan ik, als intercedent, de eigen regie op duurzame inzetbaarheid van de uitzendkracht versterken?
Lees meer

Versterken van eigen regie op duurzame inzetbaarheid van uitzendkrachten

11 oktober 202113:00
Hoe kan ik, als intercedent, de eigen regie op duurzame inzetbaarheid van de uitzendkracht versterken?
Lees meer

Financiële problemen bespreekbaar maken

12 oktober 202109:00
Stel je voor, er is een uitzendkracht van wie je het vermoeden hebt dat er sprake is van een zorgelijke financiële situatie. Je wilt wel helpen maar je vindt het ook lastig om het gesprek daarover aan te gaan.
Lees meer

Financiële problemen bespreekbaar maken

18 oktober 202109:00
Stel je voor, er is uitzendkracht van wie je het vermoeden hebt dat er sprake is van een zorgelijke financiële situatie. Je wilt wel helpen maar je vindt het ook lastig om het gesprek daarover aan te gaan.
Lees meer

Versterken van eigen regie op duurzame inzetbaarheid van uitzendkrachten

27 oktober 202109:30
Hoe kan ik, als intercedent, de eigen regie op duurzame inzetbaarheid van de uitzendkracht versterken?
Lees meer

In gesprek met je uitzendkracht

4 november 202113:00
Het vergroten van het zelfvertrouwen en werkplezier van je uitzendkrachten. Hoe? Door je eigen persoonlijke interventies in het gesprek!
Lees meer

Gedragsverandering

9 november 202109:30
De arbeidsmarkt is op dit moment volop in beweging en voor veel uitzendkrachten onzeker. Werk verandert, werk verdwijnt en er komt nieuw werk bij.
Lees meer

In gesprek met je uitzendkracht

11 november 202113:00
Het vergroten van het zelfvertrouwen en werkplezier van je uitzendkrachten. Hoe? Door je eigen persoonlijke interventies in het gesprek!
Lees meer

Financiële problemen bespreekbaar maken

16 november 202109:00
Stel je voor, er is uitzendkracht van wie je het vermoeden hebt dat er sprake is van een zorgelijke financiële situatie. Je wilt wel helpen maar je vindt het ook lastig om het gesprek daarover aan te gaan
Lees meer

Gedragsverandering

2 december 202109:30
De arbeidsmarkt is op dit moment volop in beweging en voor veel uitzendkrachten onzeker. Werk verandert, werk verdwijnt en er komt nieuw werk bij.
Lees meer