Spring naar hoofd-inhoud

Nieuwsbericht

Alles-in-1 voornaamste wijzigingen

Zoals eerder gemeld kun je vanaf 4 januari je interesse tonen voor het Alles-in-1 traject.

Indien je al eerder mee hebt gedaan aan dit traject, wijzen we je graag even op de voornaamste wijzigingen die wij hebben doorgevoerd in Alles-in-1:

  • We starten Alles-in-1 door eenmalig een intake formulier samen in te vullen. (uitzendorganisatie en DOORZAAM)
  • Je kunt nadat je interesse hebt toegewezen gekregen de uitzendkracht via de vergoedingenportal aanmelden.
  • Na aanmelding van je uitzendkracht loopt het termijn 6 maanden.
  • De declaratie voer je binnen die zes maanden in onze vergoedingenportal in.
  • De factuur kan niet (meer) rechtstreeks naar ons. De factuur declareer je via de vergoedingenportal.
  • De interventie hoeft niet binnen de zes maanden te zijn afgerond

Weet je nu nog niet of je Alles-in-1 wilt aanvragen in 2021? Het is ook mogelijk om gedurende het jaar te starten met Alles-in-1, totdat het totaal aantal dat DOORZAAM heeft te vergeven is bereikt, ook al is er in januari geen interesse getoond. Voor hoeveel trajecten je interesse kunt tonen, hangt af van je bedrijfsgrootte:

  • Uitzendorganisaties kunnen per afdragende BV uitzendkrachten aanmelden voor het traject Alles-in-1. Per BV kunnen maximaal 50 uitzendkrachten aangemeld worden.
  • Indien een uitzendorganisatie een BV heeft waarin meer dan 250 vaste medewerkers (exclusief fase C/4 uitzendkrachten) werkzaam zijn, dan kunnen voor die BV 200 uitzendkrachten worden aangemeld.

Weten wanneer het traject voor je uitzendkracht precies is begonnen?
Dat vind je makkelijk terug in de DOORZAAM vergoedingenportal. Ga naar ‘overzicht’ en selecteer daar Alles-in-1 en het jaartal. Bij declaratie einde zie je tot wanneer het traject geldig is en dus tot wanneer jij de factuur kunt declareren.

Een overzicht van alle meest gestelde vragen over Alles-in-1 en het declareren vind je op deze pagina.
Inspiratie opdoen voor wat allemaal mogelijk is met Alles-in-1? Dat vind je op deze pagina.

Vragen over de vergoedingen zullen wij uitsluitend per mail (info@doorzaam.nl) beantwoorden, zowel over het interesse tonen, toekennen en problemen met het portal. Het is voor ons niet mogelijk, gezien de veelheid van vragen dit telefonisch te doen.